Το 40ο Ολυμπιακό Ράλλυ πέρασε και μας κράτησε όλους σε αγωνία μέχρι τέλους. Η Λέσχη μας νιώθει περήφανη για τους αθλητές της, που έδωσαν δυναμικό παρών και τίμησαν τον αγώνα τους.

Νικητής, μετά και τις φοβερές μάχες που όλοι ζήσαμε, ο πρωταθλητής μας, Γιάννης Μπαντούνας με συνοδηγό τον Κωνσταντίνο Σούκουλη της ΑΛΑ Κορινθίας τον οποίο, ας μας επιτραπεί, θεωρούμε και δικό μας άνθρωπο.

 

Στην τρίτη θέση της γενικής και δεύτεροι C2, Δημήτρης Τσαπέκης – Φώτης Αλεξανδρόπουλος με το Subaru Impreza τους, οδήγησαν σταθερά και γρήγορα και όπως ανέφεραν «μας πάει αυτός ο καιρός»!

 

Τέταρτοι γενικής και τρίτοι στην C2, οι Στέλιος Λαϊνόπουλος-Διονύσης Κολοτούρος, με το γνωστό Subaru Impreza, παρά τις δυσκολίες παρέμειναν θεαματικοί και ταχύτατοι.

 

 

 

Ένατοι γενικής, οι Ανδρέας Κομμιώτης-Αργύρης Λυμπέρης, επίσης με Subaru Impreza, απέφυγαν τα λάθη και ευχαριστήθηκαν τον αγώνα παρά τις δυσκολίες του.

 

 

 

 

Στην πρώτη θέσης της C6 και τέταρτοι στην F2, οι Αντώνης Αγγελόπουλος-Χρήστος Δίπλας, πάντα γρήγοροι με το Toyota Yaris τους, κινήθηκαν εξ αρχής σε ρυθμό νίκης και σίγουρα θα μπορούσαν να διεκδικήσουν ακόμα περισσότερα στην F2 αν δεν αντιμετώπιζαν προβλήματα «κυκλοφοριακής συμφόρησης».

 

 

 

Στην δεύτερη θέση της C6, οι Παναγιώτης και Θοδωρής Πανούτσος, με ανανεωμένο το Toyota Yaris, πίεσαν από την αρχή του αγώνα και μια ζημιά από μικροέξοδο τους στέρησε το κάτι παραπάνω.

 

 

Τρίτος στην C6, η έκπληξη του αγώνα, ο αθλητής μας Τάσος Παπαδόπουλος στην πρώτη του εμφάνιση σαν οδηγός, με συνοδηγό τον Ανδρέα Βασιλόπουλο του ΑΣΜΑ Ν. Ηλείας, οδήγησε μυαλωμένα και γρήγορα με το Toyota Starlet του. Σίγουρα έχουμε πολλά να δούμε ακόμα από τον νεαρό οδηγό.

 

 

 

Στην Πέμπτη θέση της C6 βρέθηκαν οι Νίκος Μοσχόπουλος-Γιώργος Μανέτας, με Toyota Yaris, οπού οδήγησαν προσεκτικά προς αποφυγή λάθους μέσα στις αντίξοες καιρικές συνθήκες του αγώνα.

 

 

 

Στην τέταρτη θέση της C5, βρέθηκαν οι Ηλίας Τσετσώνης-Διονύσης Χριστόπουλος με Toyota Corolla, που ενώ δυσκολεύτηκαν στις λάσπες δεν το έβαλαν κάτω και είδαν την καρό σημαία.

 

 

 

Στην πέμπτη θέση της C3-C4, ο αθλητής μας Χρήστος Λυμπερόπουλος, συνοδηγός του Στάθη Δρίβαλου από το ΑΣΜΑ Ν. Ηλείας, με το εντυπωσιακό FIAT 131 Abarth. Πρόσφερνα άπλετο θέαμα στους θεατές και κατάφεραν να ξεπεράσουν όλες τις δυσκολίες του αγώνα.

 

Επειδή όμως χωρίς τα πλοηγά, αγώνας δεν γίνεται, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά για την υπερπροσπάθεια τους σε αυτές τις συνθήκες, τον Νίκο Βαρώτσο με το “S”, τον Βασίλη Ζορμπά με τo “000”, τον Νίκο Γαρουφαλή με το “00” και τα “0” μας, τον Ηλία Καραγκούνη και Μάριο Καρακίτσο.

 

Στους άτυχους του αγώνα,

Ο αθλητής μας και συνοδηγός με βαριά ιστορία, Νίκος Πετρόπουλος, βρέθηκε ξανά δίπλα στον Γιάννη Παπαδημητρίου και από νωρίς έδειξαν τον λόγο που τους θυμόμαστε. Ένα πρόβλημα στο διαφορικό όμως του Mitsubishi EVO IX τους ανάγκασε σε πρόωρη εγκατάλειψη στην δεύτερη ειδική του αγώνα.

 

 

Επίσης άτυχη, η αθλήτρια μας Ελένη Βλαχαντώνη, συνοδηγός του Γιάννη Τασιόπουλου από το ΑΣΜΑ, με το πανέμορφο Renault Clio R3. Λίγο πριν το τέλος του αγώνα προδόθηκαν από ένα ημιαξόνιο, πράγμα που τους στέρησε την χαρά του τερματισμού.

 

 

Εξ αρχής δεν τους «πήγε» ο αγώνας, των Σπύρο Κολόκα-Παναγιώτη Λαγκαδινό με Toyota Starlet. Ενώ όλα φαινόντουσαν έτοιμα, το αυτοκίνητο είχε άλλη άποψη και δεν ξεκίνησε ποτέ για την πρώτη ειδική του αγώνα. Ευχόμαστε σε μια πιο τυχερή συνέχεια, καθώς ο οδηγός έχει αποδείξει στο παρελθόν την ταχύτητα του.

 

 

Λίγο πριν το τέλος, εγκατάλειψη και για τους Νικόλαο Μπομπή και Χριστόφορο Χαραλαμπόπουλο με το εντυπωσιακό MG ZR 105, οπού πάντα τιμούν τους αγώνες της λέσχης.

 

 

 

Συγχαρητήρια σε όλους, νικητές, τερματίσαντες ακόμα και σε αυτούς που δεν είδαν την καρό σημαία. Η μάχη ήταν μεγάλη με τα στοιχεία της φύσης και αξίζετε ένα τεράστιο μπράβο!!

Photo Credits: Δημήτρης Ρούμελης, Photo Rally Press